سال ۱۴۰۴، سرمایه گذاری برای تولید

تجزیه و تحلیل منابع الکتروانسفالوگرام و  همبندیها ی زمانی مکانی مبتنی بر تلفیق نظریه ی فازی  و یاد گیری  عمیق به منظور  مطالعه ی  تصور حرکت. پایان نامه دکترا .دانشگاه علوم پژشکی اصفهان.

سنجش  اثرات تماشای  خشونت رسانه ای  بر توجه و  پرخاشگرانه در نوجوانان با توجه  احساسات  به نقش تعدیل گر سواد رسانه ای. پایان نامه کارشناسی ارشد. پژوهشکده علوم شناختی. 

- مقایسه ی اثر بخشی تحریک الکتریکی مستقیم مغز (tDCS) و تمرینات شناختی بر حافظه رویدادی افراد مبتلا به نقص خفیف شناختی از نوع فراموشکار.پایان نامه کارشناسی ارشد علوم شناختی گرایش روان شناسی شناختی، دانشگاه اصفهان.

 

-طراحی و ساخت ابزار رایانه ای ارزیابی حافظه رویدادی سالمندان و بررسی ویژگی های روانسنجی آن. پایان نامه کارشناسی ارشد علوم شناختی گرایش روان شناسی شناختی، دانشگاه اصفهان.

 

 

-تعیین تاثیر تحریک الکتریکی فراجمجمه ای جریان متناوب بر ناحیه قشر خلفی آهیانه ای در کاهش علائم اضطراب فراگیر

بررسی اثر بخش تحریک الکتریکی فراجمجمه ای (tDCS) بر سوگیری توجه و حافظه کلامی مبتنی بر پارادایم فراموشی هدایت شده در افراد مبتلا به افسردگی

-مقایسه اثربخشی تحریک الکتریکی فراجمجمه ای با جریان مستقیم و کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر استرس ادراک شده و علائم میگرن در زنان مبتلا

-ارتباط حافظه فعال، فرایند های اولیه و ثانویه در خواندن، و توانایی خواندن و درک مطلب در زبان دوم. مطالعه پیش رو برای بررسی رابطه بین ظرفیت حافظه فعال، فرایندهای اولیه و ثانویه خواندن و توانایی خواندن درزبان دوم برای سه سطح مهارت یعنی ابتدایی، متوسطه و پیشرفته

- Measuring the Representation of One Second Through a Temporal Generalization Task with Repetitive Stimulus, Comparison with Retrospective Estimation and Time Production .Data
تنظیمات قالب